čtvrtek 3. července 2014

Uvítání

AHOJ :-)



Ahoj, jak jen začít, říkám si :-) No tak asi úplně od začátku. Jmenuji se Tereza, jsem z Prahy, věk si nechám pro sebe .-) a ráda bych se s Vámi podělila o zážitky, které mám z posledních několika let, kdy jsem začala hodně cestovat.
Chci Vám dát informace o všech místech na světě, kde jsem byla. Tipy na výlety, ubytování, jak se na místo nejlevněji a nejpohodlněji dostat, kam zajít na jídlo a spoustu dalšího. Začnu u evropských měst jako Paříž, Londýn, Řím, Moskva, Ženeva a později se dostaneme i k místům jako je SAE - Dubaj, Thajsko, Amerika.
Ale od začátku :-) Doufám, že se Vám blog přinese užitečné informace a pomůže Vám rozhodnout se kam jet na třeba jen prodloužený víkend :-) Ty mám nejradši :-) Nejsem typ člověka, který vydrží na jednom místě třeba 14 dní….
Ráda Vám zodpovím i konrétní otázky ohledně cesty kterou plánujete :-)

Zdraví Terezka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :-)