čtvrtek 3. července 2014

Londýn

LONDÝN :-)


Rozhodla jsem se, že začnu povídáním o Londýně. Je moje nejoblíbenější evropské město.
Miluji jejich architekturu, miluji jejich zdravý fastfood Pret a Manger - prosím prosím otevřete ho někdo v Praze :-)
Když jsme s mým teď už snoubencem začali cestovat, v 90% jsme to dělali tímto způsobem:
Letenky jsme koupili přes Student agency.cz (můžete zkusit i Letuška.cz), na Bookingu.com sme našli hotel  (když si vyberete hotel na booking.com, podívejte se ještě před objednáním přímo na webové stránky daného hotelu, někdy bývají ceny ještě levnější :-))
Většinou si v každém městě na letišti půjčíme auto, které už před cestou v klidu vybereme a objednáme, na místě pak jen ukážeme papíry, které Vám přijdou na e-mail a do 10 minut odjíždíte :-)
Existuje více společností co půjčují auta, no nám  se na to nejvíce osvědčili stránky www.economybookings.com, kde auta nabízejí všechny společnosti, takže můžete vybírat to nejlepší
:-) Auto dostanete vždy s plnou nádrží, doporučuji pronajmout si i navigaci))) Pak jste naprosto svobodní, nejste odkázáni na to být na jednom místě, třeba v hotelovém resortu a neutratíte majlant za Taxi. Dalším skvělým způsobem jak se po městě pohybovat je metro :-)
No a teď co v Londýně :-) Určitě vyražte na Trafalgarské náměstí, největší dominantou Londýna je atrakce Londýské oko, bohužel jsou tam neskutečné fronty, takže jako vyhlídku doporučuji spíše mrakodrap The Shard, jehož výška 310 metrů z něj dělá nejvyšší budovu západní Evropy. 
Zajdětě se podívat i na Westminsterský palác, jednou z nejznámějších turistických akcí paláce je Big Ben. Je to opravdu nádherná podívaná.
Typickým znakem Londýna jsou jejich červené dvoupatrové autobusy a jedinečné telefonní budky. Nezapomeňte se u nich vyfotit :-D Další chuťovky jsou samozřejmě Tower Bridge, Piccadilly Cicrus, který je něco jako Times Square v New Yorku :-)
Běžte se podívat i na Buckinghamský palác, je u něho nádherný park, kde si můžete dát svačinku na lavičce, lehnout si do trávy, jako spousta dalších lidí tam. 
Já osobně mám v Londýně nejraději místo SOHO, to je místo, které nikdy nespí, je to ulice plná restaurací, obchodů a divadel - zajděte na nějaký místní muzikál, budete nadšeni. 
Co se týče jídla, je ho tam všude dost a je mooc dobré :-) Veřte mi, jídlo to je moje :-)
Jak už jsem psala výše, nejraději mám Pret a manger, který je téměř na každé ulici a když ho na té, kde zrovna jste nevidíte, tak se mrkněte za roh a tam bude
Ale pokud upřednostňujete jiné restaurace běžte do jedné z restauraci světoznáměho kuchaře Jamie Olivera, to stojí za to!! www.jamieoliver.com
V Soho čtvrti neuděláte špatný výběr, tam vaří všude famozně.
Mohla bych Vám tu popisovat ještě spoustu dalších turisticky zajímavých míst v Londýně, ale to vše najdete na Wikipedii a jiných stránkách. 
Tohle je můj popis výletu z Londýna, to co nejvíce bavilo mě :-)

To je dnes vše a vše o Londýně :-)

Krásný den přeje Tereza

PS: Je to mimo téma, ale doporučuji tuto knihu každému z Vás. Mě to obrovsky inspirovalo.












































Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :-)